C A R D I O & R Y G G P A S S | Lisa's Healthspo

Lisa's Healthspo

Annons

C A R D I O & R Y G G P A S S

IMG_4978IMG_4980

 

 

Hejsan!

Igår avslutade jag min måndag och drog igång denna härliga vecka med ett grymt kvällspass efter middagen. Det blev riktigt bra faktiskt! Dock så hade jag lite ont i benet efter en hel skoldag vilket ju innebär att benet fått gå en del. Därför var jag lite försiktig med cardion och körde bara 10 minuter. Sen blev det ett grymt ryggpass där jag även kunde köra ländrygg/rumpa/baksida utan att få ont. Framsteg kallar jag det! Jag kände mig bara så himla lycklig efter passet, snart är jag tillbaka till 100% igen!! YEY!

Kram på er,
Lisa

 

 

C A R D I O  &  R Y G G P A S S

Crosstrainer
10 minuter lätta intervaller

Pullups i hjälpmaskin 6 set

Latsdrag i cable 6 set

Stångsodd – – 6 superset – – Smala raka marklyft

Stångcurls för biceps – – 6 superset – – Omvända flyes för baksida axlar

 

 

I N S T A G R A M @lisas_healthspo (länk)  •  B L O G L O V I N’ Lisa’s Healthspo (länk)  •  M A I L lisashealthspo@gmail.com

 

 

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats