B E N T R Ä N I NG | Lisa's Healthspo

Lisa's Healthspo

Annons

B E N T R Ä N I NG

IMG_5068

 

 

YEY,

Äntligen kan jag köra ben igen! OCH jag kan köra precis så mycket cardio som jag vill. Är så himla glad!! jag vet att det typ bara varit en vecka som jag haft ont och behövt träna annorlunda men det stör otroligt mycket och gjorde mig fakitskt på ganska dåligt humör så nu känns det helt underbart!

Jag vill dock inte gå ut för hårt och få ont igen så inga koncentrerade övningar för baksida lår och vader än! Marklyft funkade ju konstigt nog härom dagen så det kör jag ändå. Det blev faktiskt bara två övningar idag men de övningarna var rejäla övningar och det blev många set med många reps så det tog nig ut sin rätt ändå!

Ha en fortsatt bra dag! Kram,
Lisa

 

B E N T R Ä N I N G

Crosstrainer
20 minuter

Knäböj
20kg x 15 reps x 6 set

Benpress
pressen + 50kg x 15 reps x 6 set

Crosstrainer – HIIT
20 minuter tabata intervaller: 4 x (20 sek hårt:10 sek lätt x 4 minuter + 1 minut lätt)

 

 

I N S T A G R A M @lisas_healthspo (länk)  •  B L O G L O V I N’ Lisa’s Healthspo (länk)  •  M A I L lisashealthspo@gmail.com

 

 

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats